Saturday, May 15, 2010

NATASYA





SET 2 IN 1 : RM39.90 NOW RM36.00



Set Percubaan yg ringkas yg mengandungi Sabun & Krim Herba utk membantu mengatasi masalah kulit spt jeragat,jerawat & cela tanpa pengelupasan dlm masa yg singkat.

Cara Penggunaan :

1. Bersihkan muka dgn sabun herba, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan 2-3kali sehari.

2. Sapukan krim herba secara nipis ke seluruh muka ketika muka lembap atau sedikit basah (di syorkan menggunakan toner natansya sblm menyapu krim herba). Penggunaan hanya waktu malam shj.



SET 4 IN 1 : RM103.00 NOW RM92.00




Set Eksklusif Baru 4 Dalam 1 mengandungi Sabun Herba, Toner, Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba. Set yang lengkap ini khusus untuk membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat dan bintik-bintik hitam serta mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.


Cara Penggunaan :

1. Bersihkan muka dengan Sabun Herba Natasya, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik gunakan 2-3 kali sehari.

2. Semburkan Toner pada keseluruhan muka, rata dan tepuk dengan jari sehingga ia meresap ke dalam kulit. (Adalah disarankan agar menggunakan toner untuk melembapkan kulit sebelum menyapu Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba.

3. Sapukan Krim Pelindung UV SPF 25 pada siang hari sebelum memakai alat solek.

4. Pada waktu malam, ulangi langkah 1 dan 2, kemudian sapukan Krim Herba pada keseluruhan muka.



FACIAL TONER : RM18.90
NOW RM17.00

Toner Natasya di rumus khas drp ekstrak timun utk menyegar,menyejuk & menghaluskan kulit muka di samping menutup pori-pori kulit yg terbuka. Ia juga membantu mengekalkan kelembapan kulit supaya seimbang agar tidak kering & terlalu berminyak.

Cara Penggunaan :

Selepas membersih muka dgn Sabun Herba Natasya,semburkan Toner pada keseluruhan muka dan ratakan dgn jari. Adalah di syorkan menggunakan toner utk melembapkan kulit sebelum menyapu Krim UV SPF25 dan Krim Herba.



KRIM HERBA NATASYA (KRIM MALAM) : RM29.00 NOW RM26.00



Krim Herba dihasilkan dengan kaedah Teknologi Nano menggunakan kombinasi ramuan terpilih dan herba untuk membantu mengatasi masalah kulit seperti jeragat, jerawat dan cela tanpa pengelupasan dalam masa yang singkat.

Cara Penggunaan :

Selepas mencuci muka dengan Sabun Herba, semburkan Toner keseluruhan muka dan sapukan Krim Herba secara nipis pada keseluruhan muka. Krim Herba perlu dipakai ketika muka lembap atau sedikit basah. Digunakan pada waktu malam sahaja.



KRIM PELINDUNG UV SPF25 : RM 39.00 NOW RM36.00


Krim Pelindung UV SPF25 Natasya mengandungi UVA/UVB bagi melindungi kulit drp kesan sinaran ultra UV yg boleh merosakkan kulit serta menjadikan kulit muka kering & berjeragat. Boleh membantu mencerahkan kulit dlm masa yg singkat.

Cara Penggunaan :

Sapukan Krim Pelindung UV SPF25 secara rata pada keseluruhan kulit muka selepas menggunakan Toner Natasya. Utk mendapatkan hasil yg lebih berkesan,di syor menggunakan bersama bedak asas Natasya.



FOUNDATION / BEDAK ASAS NATASYA : RM35.90 NOW RM33.00



Bedak Asas Natasya diformulasikan khas dengan daun teh hijau untuk mengatasi masalah kedutan serta menutup parut-parut jerawat dan kesan jeragat. Ia juga dapat menjadikan warna kulit muka sekata, semulajadi, tidak berminyak dan tahan lama disamping bertindak sebagai pelindung daripada sinaran. Selain itu, bahan yang terkandung di dalam Bedak Asas mampu merawat kulit dari dalam agar kelihatan cantik berseri. Boleh dipakai pada waktu siang dan malam setiap hari. Sesuai untuk semua jenis kulit.


Cara penggunaan :

Selepas menggunakan Krim Pelindung UV SPF 25 atau Krim Pelindung SPF 30 (Natasya Gold), sapukan Bedak Asas secara rata pada keseluruhan kulit muka sebelum bersolek.



1 comment:

  1. kalau ntsya y truan ,,mka akn glupas kan,,?.sy da gna ntsya,,tp x tau y ori or truan.....muka sy jd glupas,,,rsa pdih...jd npis,,,adkah prodak ini truan,,,???

    ReplyDelete