Wednesday, May 12, 2010

SIREH EMAS



WARISAN PUTERI (PENCUCI WANITA)

RM19.00 NOW RM17.00



Sejak berabad silam sirih telah digunakan dalam pelbagai rawatan di alam Melayu. Kini sireh telah di temui untuk di inovasikan dalam bentuk pembersih wanita. Rahsia resepi silam ini telah diadunkan di dalam Pembersih Warisan Puteri Sirehmas untuk mengekalkan khasiat dan rahsia wanita sunda dalam formulasi ini. Pengekalan resepi silam masih kami kekalkan sebagai sebuah hadiah bermakna bagi para wanita.


Sireh ( Piper betel ) Sebagai Bahan Utama Boleh Membantu:
  1. Merawat keputihan dengan merencatkan perkembangan kulat Candica Albican penyebab keputihan
  2. Bertindak sebagai Antiseptik untuk mengubati gatal dan alergi pada kulit serta ruam.
  3. Melancarkan perjalanan haid dan penyubur kandungan.

Sentiasalah mencuba produk ini untuk turut merasakan keajaiban
' Rahsia Seorang Wanita'.



SIREH SLIM (GEL SLIM)

RM35.00 NOW RM31.00

Formula istimewa gel peramping herba sirih yang secara tradisional membantu tubuh membakar lemak dan selulit, melancarkan peredaran darah, mengecut tisu untuk membentuk tubuh kembali langsing, menyingkirkan lemak melalui tindakbalas metabolic lipid secara perkumuhan, melembut, melicin dan memulihkan struktur kulit, menghilangkan tanda garis kegemukan.

  • Membantu tubuh membakar lelemak dan selulit

  • Melancarkan peredaran darah

  • Mengecut tisu untuk membentuk tubuh kembali langsing

  • Melembut

  • Melicin dan memulihkan struktur kulit

  • Menghilangkan tanda
    garis kegemukan

  • Menyingkirkan lemak melalui tindakbalas metabolic lipid secara perkumuhan

  • Tidak melekit, terus meresap ke dalam kulit.


Pemakaian yang sempurna akan memberi kesan hangat sehingga 12 jam.


CARA PENGGUNAAN :

Usapkan secara arah lawan jam pada tempat yang berlemak.Untuk kesan yang lebih baik guna bersama bengkung dan senaman.
  • Sapu 2 kali sehari.

  • Sila gunakan alas tangan sebelum sapu.

  • Basuh tangan selepas sapuan kerana panas tetap terasa walaupun sudah dibasuh dengan air.


LOSYEN HERBA SIREH (1001 KHASIAT)

RM21.00 NOW RM19.00


Terkini Eksklusif dan Bermutu Tinggi Formulasi istimewa ekstrak herba sirih dan herba semulajadi bermutu menghasilkan produk yang sangat eksklusif untuk semua herba warisan yang diketahui memiliki khasiat komponen aktif dan sebatian kimia semulajadi seperti flavournoid, polyhenol, hydroxyl-chaviol, piperica dan hemostasis untuk memberi nilai perubatan herba yang sangat tinggi kualitinya.

KENAPA MESTI GUNAKAN LOSYEN HERBA SIREH?
  • Hidung Berdarah
  • Jerawat
  • Jeraga
  • Parut Luka Migrain
  • Sakit Kepala
  • Loya
  • Selsema
  • Asma
  • Ruam Panas
  • Masalah kulit
  • Gatal
  • Kurap
  • Tumit pecah
  • Kesan Retak Perut & Param untuk Ibu Dalam Pantang
  • Kembung
  • Sakit Sendi
  • Bisa Gigitan Serangga
  • Bisul
  • Alahan
  • Bengkak
  • Lebam.
APA KATA PENGGUNA LOSYEN HERBA SIREH?

"Anak saya baru berusia 8 bulan. Setiap kali selsema dan batuk dia sering kelihatan seperti sesak nafas dan saya akan membawakan ke klinik untuk lakukan nabulizer. Tetapi setelah gunakan Losyen Herba Sireh 1001 Khasiat, untuk sapuan di dada dan seluruh badan dengan sapuan yang nipis, alhamdulillah dia sukar diserang selsema lagi! Saya sangat berpuas hati dan sehingga sekarang saya pastikan Losyen Herba Sirih sentiasa ada di rumah." Pn Rosdiana


"Saya sering rasa lenguh dan tekanan di tempat kerja. Setiap kali selepas mandi saya akan sapukan Losyen herba Sirih ke seluruh badan. Badan terasa ringan dan lega.Tekanan yang saya alami di tempat kerja beransur hilang." En Rashdan


"Anak saya nakal, sering mengalami lebam akibat hantukan.Dulu saya tuam dengan tuala tetapi kesan lebam tetap ada. Sekarang saya sapukan Losyen Herba Sireh 1001 Khasiat dan alhamdulillah kesan lebam cepat beransur hilang. Losyen ini melancarkan perjalanan darah dan saya sangat yakin dengannya." Pn Azlina


"Sekiranya terkena gigitan nyamuk dan serangga saya akan sapukan Losyen Herba Sireh ini. Tidak lagi terasa gatal. Begitu juga dengan anak-anak saya, sekiranya gatal terkena gigitan nyamuk saya akan segera sapukan losyen ini. Memang saya sangat berpuas hati kerana rasa gatal akan terus hilang" Pn Zainab


"Saya suka Losyen Herba Sirih ini kerana ia tidak berbau semerbak seperti minyak angin, tidak melekit dan tidak berminyak. Saya boleh gunakan di pejabat dan juga di dalam bas.Tidak kira baju apa yang dipakai ia tidak meninggalkan kesan pada baju kerana ia terus meresap masuk ke dalam kulit." Cik Aisyah


"Pulang ke kampung dengan anak-anak memang sangat seronok. Saya mesti bawa bersama Losyen Herba Sirih 1001 Khasiat ini. Pening, kembung, lenguh, selsema dan semua masalah saya sapukan dengan Losyen sirih 1001 Khasiat sahaja. Satu botol untuk banyak masalah. Mudah!" Pn Halimah.


No comments:

Post a Comment